A Dahua Technology regionális központot nyitott Budapesten – stratégiai szintre emelve a globális AIoT ökoszisztémát és a lokalizált értékteremtést.
A világ vezető, videóközpontú AIoT megoldás- és szolgáltatás-szállítója, a Dahua Technology sikeresen megtartotta a közép-kelet-európai, északi és törökországi régióra kiterjedő (CEENT) új regionális bemutatótermének („Showroom”) ünnepélyes megnyitó rendezvényét október 23-án Budapesten. Ez a lépés jelentős stratégiai előrelépést jelent a Dahua Technology CEENT régió számára, és új fejezetet nyit a vállalat nemzetközi növekedésében. A Showroom tovább fogja erősíteni az innovációt, az iparági együttműködést és a lokalizált szolgáltatásokat, hogy még nagyobb értéket teremtsen a piacon.

A „Together, we build a future” („Együtt alakítjuk a jövőt”) szlogen égisze alatt megrendezett esemény bemutatta a Dahua intelligens IoT és okosmegoldásait, egyesítve a régió disztribútorait, rendszerintegrátorait és ügyfeleit, hogy első kézből tapasztalják meg a legújabb fejlesztéseket, és erősítsék a márka jelenlétét.
A CEENT régióban a Showroom megnyitása egy új növekedési fázist és a lokalizált működés iránti elköteleződést jelenti. A helyi szolgáltatások és támogatás megerősítésével a cél az ügyfélbizalom építése, a piaci jelenlét bővítése és a fenntartható növekedés biztosítása. Multifunkcionális platformként termékbemutatókat, megoldásokat és technikai tréningeket kínál, támogatva a partnerek tudását, értékesítési tevékenységét és együttműködését. A Showroom célja, hogy a helyi intelligens ökoszisztéma központi elemeként működjön, ösztönözve a keresztipari innovációt és a regionális üzleti fejlesztéseket.
A keresztipari partnerségek révén a Dahua az elmúlt évtizedben figyelemre méltó növekedést ért el Európában, megerősítve kulcsfontosságú szerepét a tengerentúli piacokon. Európai tevékenysége mára több mint 40 országot és régiót fed le, több mint 600 munkatárssal, 10 000+ ügyfélből és partnerből álló hálózattal, illetve 20+ helyszínből álló dedikált szervizhálózattal (köztük 18 olyan telefonos hotline-nal, amelyek célja a 24 órán belüli válaszadás).
„Az elmúlt években a Dahua számos fejlettebb, innovatív és iparágvezető terméket, technológiát és megoldást vezetett be Európában. A Dahua innovációi – mint például a Full-color, a WizColor, az AcuPick, a DoLynk Cloud és a Xinghan nagyméretű AI modellek – folyamatosan fejlődnek, hatékonyan kezelve az ügyféligényeket és fájdalompontokat, hogy a legmagasabb minőségű termékeket és szolgáltatásokat biztosítsák” – mondta Bob Chen, a Dahua Technology globális üzletágának elnöke. „A Dahua erőteljes és intelligens technológiákat és megoldásokat nyújt, amelyek jelentősen növelik az ügyfelek hatékonyságát és termelékenységét, miközben még nagyobb értéket és társadalmi hatást teremtenek.”
A Showroom megnyitása több mint egy fizikai tér – mérföldkő a vállalat regionális stratégiájában, amely a partnerekkel való szorosabb együttműködés és a fenntartható növekedés iránti elkötelezettséget jelzi.

Eric Xu, a Dahua Technology CEENT régió elnöke rámutatott, hogy a Dahua CEENT az elmúlt 20 évben folyamatosan fejlődött, és olyan közös növekedési programokat indított, mint a Dahua LAB Tour, minősítési képzések, Partner Days, biztonságtechnikai vásárok és innovációs fórumok.
„Reméljük és szükségünk is van rá, hogy a jövőben együtt érjünk el sikert partnereinkkel” – mondta. „A Dahua nemcsak technológiai vezető, hanem gondoskodó és felelős vállalati polgár is, amely aktívan hozzájárul a helyi közösségekhez.”
A Dahua olyan kezdeményezéseken keresztül, mint a törökországi földrengés-segélyprogram és különböző helyi szponzorációk, visszaad a társadalomnak, támogatja az inklúziót és erősíti a kulturális kapcsolatokat. A vállalat küldetése szerint továbbra is az ügyféligényeket helyezi előtérbe, partnerségi együttműködésben szállít megbízható termékeket és szolgáltatásokat, lehetővé téve egy okosabb társadalmat és jobb életminőséget.